o-livia

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Olivia - 1 juli 2014 11:02

Tjenare allihopa, idag blir det en chill dag. Vilket innebär bara slappa, ha det gött, kanske träffa några kompisar. Just nu så sitter jag i mitt rum i bara morgonrock för jag har precis duschat. Jag vet inte vad jag ska skriva mer men idag blir det helt enkelt en chill dag. 

Nu tänkte jag svara på lite frågor jag har fått på sociala medier...

1. du är jättesöt. 

svar: tack så hemskt mycket, du gjorde min dag. sötis.

2.kika mig är du snäll, det skulle vara kul om du kunde göra min dag. Har haft det ganska jobbigt. min kik: .....

tack i förväg sötis.

svar: men självklart kan jag göra det, jag har själv haft det ganska jobbigt i mitt liv och jag är absolut på bättringsvägen och m vi har haft sammna problem så kan jag abslout hjälpa dig för jag vill inte att någon annan person ska ha det som jag hade det. För det var inte roligt kan jag säga, det var så mycket som jag gick igenom det var så mycket som hände men nu är det bra så självklart gmn <3<3<3 :-) min kik: lollipopz4ever.

Jag hoppas ni gillade det så syns vi. See you later alligator :-) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 11 vårar som älskar att läsa och vara med kompisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards