o-livia

Alla inlägg under juni 2014

Av Olivia - 30 juni 2014 09:03

Hejsan på er, nu har ni säkert alla sommarlov vilket innebär bad,sola,semester,kompisar och mycket mer. Vissa kanske ska åka på semester och vissa inte, och andra har till och med redan åkt. Jag ska åka på semester den 9/7 om 9 dagar.

Jag ska åka dit med min familj och min kompis och hans familj. Det ska bli super kul. Jag längtar super duper mycket dit. Idag ska jag förmodligen åka till skärholmen shopping center med en kompis, men jag har knappt några pengar så det blir ingen rolig shopping runda för mig. Men det får duga. Nu ska jag bara sitta och smsa med en kompis och sedan chilla lite och sen kanske åka och shoppa. Det kommer upp bilder på det jag köpt sen. Om jag ens kan köpa någonting för de pengarna jag har. Men kommentera gärna massa frågor så ska jag ha en frågestund här på bloggen. Vi hörs...

see you later aligator <3 :-) 

Presentation

Jag är en tjej på 11 vårar som älskar att läsa och vara med kompisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards