o-livia

Alla inlägg under maj 2014

Av Olivia - 28 maj 2014 20:07

Frågor!

1. vad har du på dig?

svar: Ett nattlinne och ett par regnbågsfärgade sockor :) 

-----------------------------------------------------------------------------

2. någonsin varit kär? 

svar: ja det har jag. 

-----------------------------------------------------------------------------

3.någonsin haft ett jobbigt "break up"?

svar: nej, inte sådär "jobbigt"

-----------------------------------------------------------------------------

4. hur lång är du?

svar: jag är 149 cm

-----------------------------------------------------------------------------

5. hur mycket väger du?

svar: det tycker jag är lite dum fråga att svara på för då kan man hålla på och gemföra sig med andra, men jag vet inte riktigt, jag kan säga att jag har gått ner väldigt mycket så ca 30-35 kg

---------------------------------------------------------------------------------

6. några tatueringar?

svar: nej

---------------------------------------------------------------------------------

7. några percingar?

svar: ja, ett hål i vardera öra.

----------------------------------------------------------------------------------

9. favorit program?

svar: vet inte riktigt, har många, svambob, familjen annorlunda, family guy mm

---------------------------------------------------------------------------------------

10. favorit band?

svar: har inga speciella

--------------------------------------------------------------------------------------

11. någonting du saknar?

svar: friheten, jag känner mig så fångad om man ska säga så.

----------------------------------------------------------------------------------------

detta var del ett, skriv om ni vill ha del 2 så ska jag fixa det och glöm inte att fråga frågor till frågestunden hejdå <3

Av Olivia - 19 maj 2014 20:00

Hej, jag hade tänkt att ha en frågestund här på bloggen så ni få gärna skriva massa massa frågor och jag kommer svara på alla! Ni få fråga frågor här eller på ask. På ask heter jag @ros57 och så får ni fråga massa frågor i en fråga, gärna typ minst 10 frågor vill jag ha så ni får fråga precis vad ni vill och ni kommer få svar :) Fråga på bara :)

Av Olivia - 10 maj 2014 08:28

Hej allihopa, nu är kl 08.30 på morgonen och jag är bajs trött. Men iaf jag ska ha gymnastik uppvisning idag kl 11.00 men jag ska vara där kl 09.00 så jag ska dra snart :) ska bli jätte kul! här kommer en bild på min outfit ( vi kommer få ett speciellt linne där, bloggar mer om det när jag kommer hem ) Men jag kommer blogga mer om detta när jag kommer hem ca 13.00 eller något sådant. Så kommer jag skriva hur det var och kanske lägga ut en video på när jag hade uppvisningen. Och lägga ut bilder m.m Det ska iaf bli jätte kul! önska mig lycka till :) <3 bye   

Av Olivia - 8 maj 2014 11:58

Hej nu ska jag ha idrott med mina babes <3 ska bli najs men det regnar nu :( men iaf vi ska ha idrott nu inne så ja... Hejdå :)   <3<<3<3

Presentation

Jag är en tjej på 11 vårar som älskar att läsa och vara med kompisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards